mspgalningarna

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Chatt

Av Mspgalningar - 31 maj 2011 14:10

Just nu chattar jag med Sara men Avokadon HECCE Svarar nt  

Jag tror det är för att jag tjänat mer sc på min film än han ;D !

Men nu ska jag försöka få honom att vakna O.o

Annars har jag precis kommit från skolan men ska 10 i 4 åka på träningen.

O juste ni vet ju nt att jag går på vattenpolo 8D

 Jag är ju bara BÄST på det! ^-^

SKRYTMÅNS! ;O NÄÄ JAG ÄR INGEN SKRYTMÅNS! JO DET ÄR DU -.-' ! NEEJ X-O

Ojj nu snacka jag med mig själv O.o

Som sagt är jag ju galen! >8D


Ses senare!

//GALNA Lovan >8D    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mspgalningar - 1 januari 2012 19:01

Haha, ska visa sara hur man gör med muspekaren för man verkar nt kunna göra det på MSP x-o   1. Först går du in på http://www.cursors-4u.com/glitter/ 2.Sedan väljer du på kategorierna vad du vill ha 3. När du har valt den du vill ha så ser du...

Av Mspgalningar - 23 september 2011 12:05

Hey, nu tänker jag faktiskt börja blogga lite mera på den här bloggen så den är igång.. Vad ska jag nu skriva om.. O.O JAG VET! MAT UNDERBAR MAT!    Här är dem 3 maträtterna jag ÄLSKAR! ♥ CEVAPE!    Bl.a Bosnisk mat.. :3 ♥ Tha...

Av Mspgalningar - 14 september 2011 13:30


Komigen nu, ja, vi har inte så värst mycket update på mspgalningarna. Här är en liten bild på mig:                                Men jag tycker verkligen du ska logga in Hecce, det var 2 månader sedan,   Men jag hoppas du loggar ...

Av Mspgalningar - 3 augusti 2011 15:55

Ska bara visa Lovan färgen På våran pyamas, ;3 Har inte bloggat på ett tag Jaja:     Hejdå :)               ...

Av Mspgalningar - 6 juni 2011 14:23

Jag ska nt sluta har jag bestämt mig nu! Men iaf kan ni väl kolla in min Privata blogg här: Msplovan.blogplatsen.se Har gjort mkt inlägg men vill ha flera på min statistik!Så snälla kolla skulle betyda mkt! <3 See yaah! //Lovan som är BÄ...

Presentation


Vi är Hecce,Lovan18,
_Lukas-cool_ Och Sara443
Våran blogg handlar om MSP o mer xD 8D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är galnast?
 Hecce
 Lovan
 Lukas
 Sara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

More langues :D


Ovido - Quiz & Flashcards