mspgalningarna

Alla inlägg under maj 2011

Av Mspgalningar - 31 maj 2011 17:51

Jag har 2 videor som jag vill att ni ser ;'3

hHehe ;'D Vilken bra video elr ? =D


Sen nästa..

Som är en sann låt tkr jag.

Lyssna på hennes låtar dem säger verkligen hur det är i verkligheten!


//Lovan- 8D

Av Mspgalningar - 31 maj 2011 16:22

Jag sitter framför datorn och skrattar ihjäl mig :D

(P.s Detta är Sara443 som skriver)

Syrran visa mig ett jätte roligt klipp, Här kommer det...

Vänta ett tag för det tar en stund innan, han börjar sjunga :D


Haha, 10 små moppepojkar :P  

Kommentera vad ni tycker! xD

Jag måste gå nu ska visa dem andra detta klippet :D

Aja hejdå!





Av Mspgalningar - 31 maj 2011 14:10

Just nu chattar jag med Sara men Avokadon HECCE Svarar nt  

Jag tror det är för att jag tjänat mer sc på min film än han ;D !

Men nu ska jag försöka få honom att vakna O.o

Annars har jag precis kommit från skolan men ska 10 i 4 åka på träningen.

O juste ni vet ju nt att jag går på vattenpolo 8D

 Jag är ju bara BÄST på det! ^-^

SKRYTMÅNS! ;O NÄÄ JAG ÄR INGEN SKRYTMÅNS! JO DET ÄR DU -.-' ! NEEJ X-O

Ojj nu snacka jag med mig själv O.o

Som sagt är jag ju galen! >8D


Ses senare!

//GALNA Lovan >8D    

Av Mspgalningar - 31 maj 2011 12:36

Som ni vet så har ni träffat både kossan och kakan!


Dags för en tredje art..... MUNKEN!   


Yeah   


Jag är Hecce eller Lennart även kallad


Jag är den galne typen!

  Så Har jag ju en andra blogg Heccegagamsp.bloggplatsen.se


Och är på lvl 13 MEN.... SNART 14 IIIIIIH  


Så ge autos


ELLER DÖDAS AV EN KOSSA MED EN FARLIG BANAN MOHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHHA



// Hecce   <---- Jag och Sara xD

Av Mspgalningar - 30 maj 2011 17:54

Nu är det Lovan som bloggar elr föredrar bli kallad Kak-galningen elr jaa nånting med galning iaf !   

Jag är den som är kär i Kakor & korvar.. Men så finns Det en kak-Advokat i denna blogg som tydligen är Hecce! >8O

Men iaf skulle gärna att ni kolla på min senaste film finns på sid. 2 på HÖGPOÄNGARE!!  

Hehe den bästa filmen jag gjort elr ? =O

Sen har jag oxå en Privatblogg precis som Sara annars är jag med i Koss-Armén som ni kmr få höra om sen ;D


//Galningen    

Av Mspgalningar - 30 maj 2011 15:47

Detta är Sara443 som bloggar 8)

Har även gjort headern, och har en privat blogg också!

Det är jag som är längst till höger om headern!


Ni förstår här xD

Några bilder så ni kan lära känna oss,

Vi består av Hecce, Jag (Sara443), Lovan18, _Lukas-cool_

Hehe.... xD


Se gärna min film också!

 


Nu måste jag snart gå haajdå!







//Sara       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är Hecce,Lovan18,
_Lukas-cool_ Och Sara443
Våran blogg handlar om MSP o mer xD 8D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är galnast?
 Hecce
 Lovan
 Lukas
 Sara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

More langues :D


Ovido - Quiz & Flashcards